понеделник, 6 октомври 2014 г.

Рой Кийн: Фъргюсън е п...а

Една от легендите на Манчестър Юнайтед Рой Кийн обиди сериозно сър Алекс Фъргюсън. Бившият капитан на “червените дяволи” стори това в своята автобиография The Second Half (Второто полувреме).
В книгата ирландецът разкрива, че е имал страшен скандал с мениджъра през 2005 г, когато напусна тима, както и за разпра с вратаря Петер Шмайхел по време на предсезонно турне в Азия.

“Попитах Фъргюсън: Може ли да играя за друг отбор?. Той ми отговори: Да, можеш, защото така или иначе ще скъсам договора ти. Така че си помислих: ОК, ще си намеря нещо друго. Казах му: Мисля, че приключихме, и си помислих – “Ш...а п...а”, пише Кийн, който винаги е имал скандална репутация и никога не е криел неприязънта си към сър Алекс.

Относно разправията с датчанина Шайхел Рой Кийн разказва следната случка. “Той ми каза: Писна ми от теб, време е да си решим въпроса. Отвърнах му: ОК... и се сбихме. Сигурно продължи десетина минути. Имаше и доста шумотевица. Петер е доста голям, признава Рой.

- Освестих се на сутринта. Смътно си спомнях какво се е случило в боя. Впоследствие започнаха да ми изплуват спомени. Ники Бът също ми разказваше какво е станало. Бъти беше рефер на боя. После го питаха Питър на пресконференция, защо е със синьо око...”

Няма коментари:

Публикуване на коментар