понеделник, 7 януари 2013 г.

Стойчо Младенов: Държаха се с мен като абсолютен дрипльо

Бившият старши треньор на ЦСКА Стойчо Младенов обясни на пресконференция обстоятелствата около уволнението си и престоя си в ЦСКА. Той обвини "Титан" в некоректно отношение и приписа на собствениците вината за отпадането от Лига Европа.


"Започвам с уволнението ми. То се получи по крайно некоректен начин. Шефовете се държаха с мен като с един абсолютен дрипльо. Аз обаче бях убеден, че ще се справим. Знаехме в какъв батак влизахме. За съжаление не се справихме. Съжалявам много за феновете. Първан Първанов даде едно интервю и аз съм съгласен с него, че най-голямата грешка на "Титан“ е, че ме поканиха за треньор.

Това, което ме безпокои е, че в клуба няма стратегия. Формулата за успех е проста - трябва да се довериш на един треньор и да му дадеш власт. Така направи умен човек като Александър Томов. Той даде властта на мен и Емил Костадинов и ние изградихме отбор. Селекцията е най-важната. Не мога да приема да няма нормални условия за работа. На един треньор можеш да му търсиш отговорност, когато му дадеш властта. Посочете ми отбор, който да влезе в Лига Европа или Шампионската лига с тимов лист от 12 полеви футболисти, трима от които юноши. Не казвам, че само това е причината да отпаднем от Мура, но бях лишен от каквито и да било опции.

Провалих се миналата година, не го крия. И със Симитли, и в първенството, и с Мура. Футболистите ги изгонихме след отпадането от Мура. Първите три кръга играхме без смяна, защото нямах кои футболисти да пусна. Селекцията не зависи от треньора. Играчите ми бяха водени от ръководството. Повечето ги отказах, но имаше такива като Тенгариня, Скиорили, които подписаха. Обидно е за мен такъв начин на работа.

Постепенно подобрихме играта си, което стана благодарение на работата на мен и моя екип. Нямам съмнение към отбора за мача с Миньор (Перник) през пролетта и сега с Локомотив (София). Искам да благодаря на момчетата за работата, която свършихме през миналия шампионат. Имам доверие в своите футболисти. От все сърце желаех да станем шампиони. Знаете, че след като не станахме, го преживях много зле и за известно време сърцето ми излезе от ритъм и бях в болница. Дали ръководството е искало да сме шампиони, не мога да кажа.

Мисля, че не се направи всичко възможно, за да спечелим титлата. Не говори добре за клуб като ЦСКА, че на едни се плаща, а на други - не. Несериозно е двама - трима да вземат, пет - шест да не вземат", сподели Младенов.

football24.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар