сряда, 31 октомври 2012 г.

"Цесекари", далаверата свърши!

Сутринта Майкъла гостува на Ники Бареков. Не успях да го гледам, но във Фейсбук видях клип от предаването и си го пуснах. Жоро Илиев разказваше какви смешни футболисти има в ЦСКА и колко му е болно, че не може да ги изгони, защото имат железни договори. Разказваше как за 20 години за клуба са похарчени 100 млн. лева, но "Българска армия" е развалина. Разкри, че може да направи базата в Панчарево бижу само срещу 3 млн. лв.


Два часа, след като дадох "хикса" на клипа, съвсем случайно разбрах за какво говори Майкъла. Във фитнеса в Студентския град, в който ходя, понякога идват резервите на ЦСКА. Днес пак бяха там. Докато ги гледахме, си говорех с момчето зад бара. То ми каза колко смешно му станало от едно признание на кондиционния треньор.

"Идват горе-долу по веднъж на месец. Треньорът ми се оплака, че искал да ги води по-често. В деня след последното половинчасово (!) занимание обаче играчите не можели да ходят от мускулна треска. Оплакали се на Стойчо Младенов и той му се скарал, че прекалява", разказа ми моят приятел.

Как се претренира професионален футболист с половинчасова тренировка с неголеми тежести, на мен не ми е ясно. Не ми е ясно и как същите футболисти не претренираха в дискотеките след победата срещу Левски. Може би там дават някакви специални медикаменти за възстановяване.

Ясно ми е друго - далаверата за "цесекарите" свърши. В "7 дни спорт" Филип Радев написа как неотдавна Майкъла събрал отбора и треньора Стойчо Младенов и им обяснил разбираемо.

- Вижте какво, момчета, тук до един сте по някакви схеми. Един няма да е дошъл нормално като футболист. Все сте продукт на някакви комисиони, на някакво претакане на пари. Ако един има по друга линия, да стане да го поздравя. И ти, Стойчо, си във всичките схеми.

Никой не станал, седят си момчетата на столовете и слушат. Сигурно пак са имали мускулна треска.

При Бареков къде нашега, къде насериозно Майкъла призна, че има идея да плаща на сервитьорките в заведенията, за да му докладват кой пие до 5 ч. сутринта. Така щяло да му е по-лесно да уволнява пияниците дисциплинарно. Евала! С простите хора се работи простичко.

Цветан Ламбрев

Няма коментари:

Публикуване на коментар