четвъртък, 20 декември 2012 г.

Спортните акценти за 2013 г.


Вижте спортните акценти за 2013 г.
6-ти януари
Турнир на четирите шанци в Бишофсхофен*
11-ти – 27-ми януари
Световно първенство по хандбал за мъже в Испания
14-ти – 27-ми януари
Открито първенство по тенис на Австралия в Мелбърн
19-ти януари – 10-ти февруари
Футбол: Купа на африканските нации в Южна Африка
4-ти февруари
Супербоул XLVII в Ню Орлиънс
4-ти – 17-ти февруари
Световна купа по ски алпийски дисциплини в Шладминг
7-ми – 17-ти февруари
Световна купа по биатлон в Нове Место
20-ти февруари – 3-ти март
Световно първенство по северни дисциплини във Вал ди Фиеме*
3-ти – 19-ти май
Световно първенство по хокей на лед във Финландия и Швеция
4-ти – 26-ти май
Обиколка на Италия по колоездене
10-ти – 12-ти май
Баскетбол Финална четворка на Евролигата в Лондон
13-ти – 20-ти май
Световно първенство по тенис на маса в Париж
15-ти май
Финал на Лига Европа в Амстердам
25-ти май
Финал на Шампионската Лига на Уембли в Лондон
26-ти май
Формула 1 Голямата награда на Монако
26-ти май – 9-ти юни
Открито първенство на Франция Ролан Гарос в Париж
1-ви – 2-ри юни
Финална четворка Шампионска лига по хандбал в Кьолн*
5-ти – 18-ми юни
Европейско първенство по футбол за младежи до 21 години в Израел
15-ти – 30-ти юни
Купа на конфедерациите в Бразилия
21-ти юни – 13-ти юли
Световно първенство по футбол за младежи до 20 години в Турция
13-ти – 21-ви юли
bet-at-home.com Оупън в Хамбург*
24-ти юни – 7-ми юли
Уимбълдън
29-ти юни – 21-ви юли
Обиколка на Франция по колоездене
10-ти – 28-ми юли
Световно първенство по футбол за жени в Швеция
19-ти юли – 4-ти август
Световно първенство по плуване в Барселона
28-ми юли – 3-ти август
Купа на bet-at-home.com в Китцбюел*
10-ти – 18-ти август
Световно първенство по лека атлетика в Москва
24-ти август – 15-ти септември
Обиколка на Испания по колоездене
26-ти август – 8-ми септември
Открито първенство по тенис на САЩ в Ню Йорк
4-ти – 22-ри септември
Световно първенство по баскетбол в Словения
20-ти – 29-ти септември
Европейско първенство по волейбол в Дания и Полша
22-ри – 29-ти септември
Световно първенство по колоездене на шосе във Флоренция
4-ти – 10-ти ноември
Финали на световния тур на АТП в Лондон
24-ти ноември
Формула 1 Голямата награда на Бразилия в Сао Пауло
7-ми – 22-ри декември
Световна купа по хандбал за жени в Сърбия
11-ти – 21-ви декември
Световно клубно първенство по футбол в Мароко

Няма коментари:

Публикуване на коментар